Als ik problemen ervaar met mijn bestelling, wanneer en hoe kan ik uw klantenserviceteam bereiken voor hulp?
Neem binnen 90 dagen na de aankoopdatum van uw bestelling contact met ons op voor alle hulp die u nodig heeft. Na 90 dagen kunnen we niet garanderen dat hulp bij het retourneren, terugbetalen of vervangen kan worden aangeboden om het probleem met de bestelling op te lossen.

Neem contact met onze klantenserviceteam via de mail. We bieden momenteel geen klantenondersteuning via telefoon of live chat met agenten.
Zijn jullie producten 100% natuurlijk?
We combineren voor de ontwikkeling van onze producten het beste van de natuur en de geavanceerde wetenschap. Uiteraard gebruiken wij zoveel mogelijk natuurlijke ingrediënten. Alleen voor eigenschappen die de natuur niet kan leveren, of als het beter voor het milieu is, gebruiken we alternatieven die in een laboratorium zijn ontwikkeld.

De ingrediëntenlijst van ons product is te vinden op de verpakking en op onze ingrediëntenpagina.

Zijn jullie producten vegan en dierproefvrij?
Onze formuleringen zijn door ons nooit op dieren getest. Dit laten wij ook niet door derden doen, maar we hebben wel een aantal producten die niet-veganistische ingrediënten bevatten. Zie hieronder voor een lijst van onze niet-veganistische producten bevatten.

De ingrediëntenlijst van ons product is te vinden op de verpakking en op onze ingrediëntenpagina.

Zijn jullie producten glutenvrij?
Jazeker, onze producten zijn glutenvrij.

Kunnen vrouwen jouw producten ook gebruiken?
Wij bieden huidverzorging voor mannen en onze producten zijn geoptimaliseerd voor de mannenhuid. Dat gezegd hebbende, veel vrouwen genieten van onze producten en zijn grote supporters van BALM!

Neem contact op via onze Support als je hulp nodig hebt met productaanbevelingen of met het aanpassen van een huidverzorgingsset die het beste bij je behoeften past.

De beheerder is niet aansprakelijk voor juridische procedures die tegen u worden gevoerd:
-Vanwege het gebruik van de website of diensten toegankelijk via internet
-Vanwege het schenden van de voorwaarden van deze privacy policy
De beheerder is niet verantwoordelijk voor enige schade die u oploopt, dan wel derden of uw apparatuur oplopen als gevolg van uw verbinding met of het gebruik van de website. U zult zich onthouden van iedere actie tegen de beheerder als gevolg hiervan.
Indien de beheerder betrokken raakt bij een geschil als gevolg van uw gebruik van deze website, is hij gerechtigd alle schade die hij dientengevolge lijdt en zal lijden op u te verhalen.
Mogen tieners jullie producten gebruiken?
Absoluut! Een consistente huidverzorgingsroutine kan helpen bij het aanpakken van huidproblemen bij tieners en we zijn er om u te helpen!

Overmatige vettigheid die tot puistjes kan leiden, is een veelvoorkomend probleem bij tieners. Veel van onze producten zijn geformuleerd om de huid te helpen reinigen en in balans te brengen door olie, vuil en dode huidcellen te verwijderen zonder uit te drogen.

Neem contact op via onze Support als je hulp nodig hebt met productaanbevelingen of met het aanpassen van een huidverzorgingsset die het beste bij je behoeften past.

elementen die kenmerkend zijn voor de fysieke, fysiologische, genetische, psychische, economische, culturele of sociale identiteit.
De persoonsgegevens die op de website worden verzameld worden hoofdzakelijk gebruikt door de beheerder voor het onderhouden van relaties met u en indien aan de orde voor het verwerken van uw bestellingen.
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
We accepteren creditcards, niet-prepaid debetkaarten, PayPal, Google Pay en Apple Pay als betaalmiddel. Op dit moment bieden wij geen cadeaubonnen aan.

Verzenden jullie internationaal?
We verzenden momenteel internationaal naar de volgende landen:

Algerije, Oostenrijk, Australië, Bahrein, België, Cambodja, Canada, China, Kroatië, Tsjechië, Denemarken, Estland, Finland, Frankrijk, Duitsland, Griekenland, Hong Kong, Hongarije, IJsland, India, Indonesië, Ierland, Israël, Italië, Japan , Jordanië, Koeweit, Litouwen, Luxemburg, Maleisië, Malta, Mexico, Marokko, Nederland, Nieuw-Zeeland, Noorwegen, Oman, Pakistan, Panama, Filippijnen, Polen, Portugal, Puerto Rico, Qatar, Roemenië, Rusland, Saoedi-Arabië, Servië, Singapore, Slowakije, Slovenië, Zuid-Korea, Spanje, Zweden, Zwitserland, Taiwan, Thailand, Verenigde Arabische Emiraten, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Uruguay.
Hoe kan ik een terugbetaling aanvragen?
Als je problemen hebt ondervonden met je bestelling, neem dan contact op met onze Support voor hulp.

Als je je bestelling hebt geretourneerd, stuur ons dan je retourbewijs (zoals vermeld in ons retourbeleid vermeld) naar support@balmcare.com om hulp bij terugbetaling te ontvangen.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn terugbetaling ontvang?
Zodra ons ondersteuningsteam heeft bevestigd dat uw teruggave is verwerkt, kan het 5-10 werkdagen duren voordat het geld is teruggekeerd naar uw oorspronkelijke betaalmethode. Dit is een standaard tijdsbestek voor bankieren en is afhankelijk van uw financiële instelling.